4/20/2011

GONZOWORLD


Kswiss en Vice brengen je Gonzowereld, Ja het doet mij ook in de eerste instantie denken aan een zwervers pretpark uit de jaren '80. Waar zelfs MChammer nog niet dood gevonden wilde worden. Maar nee daar gaat dit dus niet over, we hebben wel te maken met een rapper maar dan zonder harembroek en wel een zieke flow en attitude!

Tempa



sorry een betere uitleg dan dit kon ik niet geven, oftewel luister en geloof vice:
''De term ‘gonzo’ ontstond in de lang vervlogen jaren zeventig en houdt eigenlijk in dat maatschappelijk aanvaardbare regels totale tijdverspilling zijn. Gonzo werd een internationale beweging van mensen die de wereld willen veranderen met verbeelding, pret, daadkracht en geestdrift. Rasoptimistische types die het leven zo leuk mogelijk leven en een gezonde dosis schijt hebben, zeg maar. Mensen die het glas niet halfvol blieven, maar helemaal overstromend met het zoete sap van het leven.''

Maar goed om er even op terug te komen, nadat ik dit gelezen had bleek ik ook gewoon gonzo te doen. Ik denk opzich dat ik kan zeggen dat ik goodlife leef. Trots als een dronke dwaas op maandag met euroshopper bier voor 40cent! Gonzo is Shit! dus support ik dit hier.

Voor meer info over hoe je Gonzo leeft:


Morrison.




No comments: